mandag den 8. oktober 2012

Squash muffins

Det er nok 2. eller 3. gang jeg forsøger mig med disse, men det er først blevet gode nok nu til at jeg ville lægge dem på bloggen. Min inspiration kom fra denne hjemmeside, men jeg har ændret lidt i opskriften.

Squash muffins

  • En medium stor squash
  • 2 æg
  • salt og peber
  • 1dl revet parmesan
  • Evt. 1spsk. Skallin
Riv squashen, og bland lidt salt i. Læg det i et dørsalg i ca 10 minutter så noget af væsen kan trække ud.
Vrid squashen i et dørslag så så meget af væsken som muligt forsvinder.
bland squashen med æg, peber og parmesan. Hvis massen er lidt for våd kan der blandes Skallin i.
fordel massen i muffinforme - jeg bruger en silikone form, fordi jeg synes det er nemmest at få dem ud af.
bag ved 200grader i ca 20minutter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar